• DATA
    5 octombrie
  • ora
    09.00-22.30
  • loc
    Jw Marriott
  • oras
    Bucuresti
  • INSPIRATION
    Lasa-te inspirat de proiectele si povestile oamenilor care au ridicat standardele in online
  • NETWORKING
    Vino sa cunosti comunitatea pasionata de mediul digital si oamenii care s-au remarcat in online
  • INSIGHTS
    Afla care sunt ultimele tendinte in social media si cum a evoluat mediul digital in ultimul an
Webstock Awards

Webstock Awards ofera recunoastere celor mai creative si inedite proiecte si campanii din online (inclusiv social media si mobile), realizate in Romania, in ultimul an.

Ca si la editiile anterioare, premiile Webstock 2018 se vor desfasura pe parcursul a doua etape: propunerile spre nominalizare si jurizarea (ce include preselectia nominalizatilor si jurizarea finala). Se califica acele proiecte care au fost realizate in intervalul 2017 – 2018 (august), se adreseaza publicului roman, sunt dezvoltate de echipe locale si exceleaza in design, functionalitate si continut. La categoria Social Good, sunt acceptate proiecte din perioada 2016 - 2018.

Propunerile la Webstock Awards pot fi facute in perioada 1 august – 7 septembrie 2018, sunt gratuite si pot fi anuntate de orice persoana (autor sau utilizator), prin completarea formularului online. Atentie, o propunere nu aduce automat si o nominalizare. Nominalizarea este facuta de organizator pe baza propunerilor primite, numai daca aceasta se incadreaza in categorie si respecta cerintele. Organizatorul isi rezerva dreptul de a lua in calcul criterii ajutatoare pentru selectia nominalizatilor.

Un proiect poate fi propus la o singura categorie din concurs. Exista insa situatii in care componente din proiecte complexe pot fi sugerate separat in competitie (de exemplu, aplicatia mobila dintr-o campanie complexa poate fi inscrisa separat la categoria Mobile). Va rugam sa ne contactati la adresa contact[@] webstock [.] ro, pentru lamuriri suplimentare.

Nominalizarile vor fi anuntate incepand cu 10 septembrie, in urma unui proces de preselectie realizat de catre organizator. Preselectia vizeaza in primul rand incadrarea corecta a proiectelor propuse, creativitatea si nivelul de dezvoltare si valabilitatea informatiilor (descrierilor).

Jurizarea efectiva revine unui grup format din specialisti in marketing si persoane din agentii de comunicare online si se desfasoara in perioada 14 - 26 septembrie. Pentru votul online, jurizarea este deschisa pana pe 28 septembrie, ora 12:00. Acesta va lua in calcul urmatoarele criterii: originalitate, design, structura, navigabilitate si functionalitate, relevanta si interactivitate, insa in aprecierea proiectelor vor conta foarte mult creativitatea si experienta generala oferita de acestea. Criterii dedicate vor fi comunicate juratilor la anumite categorii si facute ulterior publice, inainte de gala.

CATEGORII

Proiecte de continut care ofera un volum mare de informatii. Ele pot proveni din online (site-uri), social media (conturi special create) sau mobile (aplicatii). Foarte importanta este componenta de storytelling, ideea din spatele proiectului, volumul de continut oferit si designul. Proiectele de content marketing pot fi de asemenea propuse aici. La aceasta categorie se pot inscrie proiecte care au mai participat, cu conditia sa demonstreze ca in ultimul an au avut imbunatatiri sau actualizari care au contribuit la cresterea si dezvoltarea lor. Nu pot fi inscrise site-urile obisnuite (de prezentare, de companie, de stiri etc), blogurile (personale, specializate, de companie), canalele de YouTube. Va rugam sa ne contactati pentru lamuriri suplimentare. Vezi nominalizarile

 

Proiecte online in care fotografia si imaginea sunt puse in prim plan, care pot fi prezente pe site-uri si microsite-uri, platforme sociale (conturi) sau aplicatii mobile. Se apreciaza rolul fotografiei in proiect si felul in care ea comunica cu publicul. Pot fi inscrise doar proiecte de brand. Sunt acceptate proiecte integrate (cu o poveste, o idee, un titlu, un scop, dintr-o campanie eventual). La aceasta categorie se pot inscrie doar proiecte care nu au mai fost nominalizate anterior. Vezi nominalizarile

 

Campanii desfasurate de branduri prin intermediul bloggerilor, vloggerilor sau instagrammerilor, influencerilor romani. Creativitatea e un factor esential, dar se apreciaza si rolul influencerilor in campanie si originalitatea in implementare. Proiectele inscrise trebuie sa reprezinte un brand / o companie si sa sublinieze rolul pe care influencerii l-au avut in campanie. La aceasta categorie se pot inscrie doar proiecte care nu au mai fost nominalizate anterior. Vezi nominalizarile

 

Proiecte personale sau initiate impreuna cu branduri de catre bloggeri, vloggeri, instagrammeri, influenceri, pe idei originale sau pentru campanii existente. Proiecte care au scos in evidenta implicarea autorilor (bloggerilor) si s-au remarcat prin creativitate si utilitate. Vor fi apreciate implicarea bloggerului si rolul pe care acesta l-a avut in campanie. La aceasta categorie se pot inscrie doar proiecte care nu au mai fost nominalizate anterior. Proiectele cu caracter social, blogurile (personale sau specializate) si canalele de YouTube nu pot fi inscrise in aceasta categorie. Categoria vizeaza campanii, colaborari, proiecte punctuale. Contactati organizatorul pentru lamuriri suplimentare. Vezi nominalizarile

 

Proiecte speciale in online initiate de organizatii (for-profit, non-profit, din administratie), care nu se incadreaza in alta categorie din concurs. Selectia nominalizarilor va fi facuta in functie de creativitate si aspectul “special” al proiectului. Sunt cautate proiecte intr-adevar deosebite, care au avut o idee puternica sau o implementare inedita. Nu sunt admise proiectele personale si campaniile de brand obisnuite, ci mai degraba programe speciale, instrumente, integrari online - offline originale, aplicatii (non-mobile) etc. La aceasta categorie se pot inscrie doar proiecte care nu au mai fost nominalizate anterior. Contactati organizatorul pentru lamuriri suplimentare. Vezi nominalizarile

 

Aplicatii mobile B2C dezvoltate de organizatii si companii din Romania pentru piata locala. Conteaza foarte mult creativitatea proiectului, utilitatea si impactul pe care aplicatiile le-au avut in randul utilizatorilor. Nu sunt admise aplicatii de prezentare de produs, de companie (obisnuite), cele din servicii clasice (e-commerce, online booking, banking, telecom, utilitati etc). La aceasta categorie se pot inscrie doar proiecte care nu au mai fost nominalizate anterior. Contactati organizatorul pentru lamuriri suplimentare. Vezi nominalizarile

 

Categoria se adreseaza strict podcast-urilor in serii de cel putin 3 episoade, inca active sau incheiate deja, lansate in ultimii doi ani (2016 - 2018) pentru publicul local (in limba romana) sau pentru cel international (in limba engleza, dar initiate de un cetatean roman). Vezi nominalizarile

 

Categorie dedicata proiectelor noi, care utilizeaza elemente sau tehnologii inovatoare. Noutatea este asadar un factor diferentiator. Multe proiecte provin de obicei din randul brand-urilor care au facut experimente social media sau in online, asa cum altele sunt inscrise de persoane care experimenteaza noi tehnologii sau chiar inoveaza. Sunt acceptate doar proiecte lansate deja si care fie se adreseaza pietei noastre, fie sunt dezvoltate de echipe locale pentru piata internationala. La aceasta categorie se pot inscrie doar proiecte care nu au mai fost nominalizate anterior. Vezi nominalizarile

 

Conturi de Instagram ale brandurilor (companiilor) care comunica constant pentru publicul din Romania pe aceasta platforma vizuala. Sunt apreciate acele conturi care publica articole in mod frecvent, ofera o experienta de brand vizuala deosebita, desfasoara actiuni promotionale si sunt urmarite de peste 5.000 de persoane. La aceasta categorie pot fi inscrise conturi participante si la editii anterioare, care insa au fost actualizate consistent in ultimul an. Vezi nominalizarile

 

Categorie deschisa canalelor de YouTube de nisa, specializate pe un subiect, care include un procent de minim 60% clipuri dedicate nisei. Sunt acceptate canale cu minimum 10.000 de abonati si cu cel putin un clip incarcat in ultimele 60 de zile. Nu sunt acceptate vloguri generaliste, cu caracter personal (zilnice sau periodice), canale de gaming, fashion & beauty ori divertisment generalist. Categoria isi propune sa descopere si sa aduca in prim plan initiative noi, mai putin cunoscute, care deschid sau contribuie la cresterea unor nise noi pe YouTube. Vezi nominalizarile

 

Proiecte online in care componenta video este pusa in prim plan, care sunt repezentate fie de site-uri dedicate (ori sectiuni pe acestea), fie de campanii de brand. Se apreciaza rolul elementelor video in proiect si felul in care acestea comunica cu publicul. Pot fi inscrise doar proiecte ale organizatiilor (for-profit, non-profit, din administratie). Sunt acceptate proiecte integrate (cu o poveste, o idee, un titlu, un scop). La aceasta categorie se pot inscrie doar proiecte care nu au mai fost nominalizate anterior. Contactati organizatorul pentru lamuriri suplimentare. Vezi nominalizarile

 

Campanii initiate de bloggeri, vloggeri, jurnalisti, influenceri, persoane publice, lansate in ultimii doi ani (2016 - 2018), in mediul online sau offline, care au sprijinit o initiativa sau o idee de bine, au cautat sa schimbe perceptii, au sustinut comunitati. La aceasta categorie nu se pot inscrie organizatiile (for-profit, non-profit, din administratie). Sunt admise colaborarile cu persoanele amintite mai sus, daca acestea au initiat proiectul / s-au adresat direct organizatiei. Preselectia propunerilor va tine cont de impactul avut in mediul online, de aceea e important sa existe in descrierea proiectelor cat mai multe date concrete. Vezi nominalizarile

 

ABSOLUT Online Personality of the Year

Persoane active in mediul online care se exprima prin intermediul blogurilor si site-urilor si au o prezenta activa in retelele sociale. Persoane care au creat comunitati sau sunt recunoscute ca voci importante in diverse domenii. Persoane implicate in activitati online cu impact in randul unor grupuri sau comunitati.

Acest premiu este desemnat prin vot public online. Pentru votul online, jurizarea este deschisa pana pe 28 septembrie, ora 12:00. Vezi nominalizarile

VOTEAZA ACUM
Juriu
  • Alexandru Oancea
    Marketing Manager, VEKA Romania
  • Anca Roman
    Touchpoints, Media & Communication Manager, FrieslandCampina Romania
  • Andreea Lupu
    Strategy & Innovation Director, Starcom Romania
  • Andrei Ungureanu
    Digital Content Manager, Coca-Cola Romania
  • Alexandra Maier
    PR MANAGER ROMANIA & MOLDOVA, AVON
  • Alexandru Tunaru
    Head of Digital, NEXT Advertising
  • Adrian Alexandrescu
    Managing Director, Interactions
  • Adrian Pavelescu
    Managing Director, Outbox
  • Alexandra Pahomi
    CEE PR Manager, Fitbit
  • Anca Stefan
    Digital & Consumer Intelligence Manager, L'Oréal Romania
  • Bogdan Apostol
    General Manager, Voxline Communication
  • Calin Biris
    Digital Director, Loopa Marcom
  • Catalin Cindea
    Head of Corporate Affairs - British American Tobacco
  • Catalin Tenita
    Managing Partner, Tree Works
  • Ciprian Susanu
    General Manager, Dare Digital
  • Cristian China Birta
    Managing Partner, Kooperativa 2.0
  • Cristina Bazavan
    Blogger, Bazavan.ro
  • Corina Bacanu
    Ambassador of Buzz & Chief Awesome Officer, WoPA
  • Dana Nae Popa
    Managing Director, Pastel
  • Emanuel Romedea
    Instagrammer @yesmyfriend
  • Gabriel Patru
    President, IAB Romania
  • Gabriela Enescu
    Digital Marketing Partner, Red Route Digital
  • Gabriel Sora
    Managing Partner, Clear Maze
  • George Man
    Managing Partner, Creative Market Agency
  • INA BADARAU
    PR MANAGER, MEDLIFE
  • Ioana Sigarteu
    Corporate Communications Manager, Samsung Electronics Romania
  • Ionela Buta
    Deputy CEO, MRM//McCann
  • Ionut Munteanu
    Managing Partner, WebDigital
  • Justin Kadima
    General Manager, Republika Interactive
  • Laurentiu Dumitrescu
    Managing Partner, Digital Star
  • Matei Stoicescu
    PR Manager, VODAFONE ROMANIA
  • Marius Pahomi
    Founder, Conversion Marketing
  • Mihai Baloianu
    Owner, Baloianu Visuals
  • MONICA JITARIUCu
    MANAGING DIRECTOR, MSLGROUP THE PRACTICE
  • Mugur Patrascu
    Partner, Screen Native
  • Oana Bulexa
    Managing Director, MSL The Practice
  • Patricia Zegreanu
    Marketing & Communication Manager, Porsche Romania
  • Radu Ionescu
    Chief Operating Officer, Dentsu Aegis Network Romania
  • Raluca Radu
    COUNTRY MANAGER, ANSWEAR.RO
  • Robert Katai
    Content Marketing Manager, Bannersnack
  • Roxana Iancu
    Consumer & Trade Marketing Manager, HP Inc. Romania
  • Simona Andrei
    Brand Manager, Pernod Ricard Romania
  • Tudor Galos
    Senior Consultant, Tudor Galos Consulting
  • Valentin Vesa
    SOCIAL MEDIA STRATEGIST, SUCURI INC
  • Vali Barbulescu
    ARTIST & ENTREPRENEUR
  • Vica Schipor-Doroftei
    Social Media Manager, Bitdefender Romania